luni, 4 mai 2009

Poate facultate



incubus
Asculta mai multe audio Muzica »

*cand se termina prima melodia puteti sa da-ti play la cele de jos...nu-mi dau seama daca e de ajuns sa acopere intreaga mea povestire)
Sunt sigura ca am vazut cateva filme pe tema aceasta. Fata dornica sa plece spre marele oras pentru a scapa de gura dictatoare a parintilor si pentru a-si gasi marea iubire...o persoana dintr-un milion...cat de greu poate fi...numai ca povestea mea e un pic diferita...marele oras e doar ca un drog care ma va face sa uit de zonele in care candva eram cu el in micul oras...iubirea e doar un vis pe care sper sa il pot revisa...stupid e ca am trait visul,dar am fost nevoita sa ma trezesc parca prea brutal...si acum marele oras. E greu sa realizez ca nu am insemnat atat de mult pentru el. Si daca am insemnat imi pare rau ca nu a putut sa-mi spuna acest lucru...eu nu am incetat sa cred niciodata,in ciuda aparentelor, insa timpul si deciziile pe care le lua pareau sa fie impotriva a ceea ce credeam eu...asa ca desi poate e doar o gand de moment,mascat de spusele lui si de persoanele in care incerca sa ma vada pe mine nu cred ca el va intelege cat de mult il iubesc...nu cred ca voi intelege ca el de fapt nu simte nimic pentru mine...nu cred ca vom intelege de ce putem fi niste prieteni minunati si niste iubiti de tot rasul...poate ca problema a fost ca puteam sa fim niste prieteni care se iubesc si nu niste iubiti care incerca sa fie prieteni...si imi e ciuda de un singur lucru...el a reusit sa iasa din aceasta incurcatura mai repede ca mine...eu mai am un an...si inca ce an...daca...va citi aceste randuri desi stiu ca acum chiar nu mai are nici o sansa sa stie ca sunt pregatita pentru el...pentru un el vesel si plin de iamginatie...pentru un el care nu se plictiseste niciodata...pentru un el care ii poate face fata lui seven asa cum numai el stia...nu te mai plictisi!...pana si cainii mei au o viata mai interesanta decat plictiseala care ti se citea pe fata...bea bere si zambeste pentru ca esti minunat...urca pe muntii si petrece...enerveaza-te numai ca apoi sa ai motiv sa razi...si spune-i ca o iubesti...cat de greu poate sa fie?chiar si pentru tine- pentru tine nimic nu e imposibil...spune-i si o vei face cea mai fericita...pentru ca stiu ca asa voi fi eu...cand te voi vedea cu adevarat fericit langa cea care te iubeste din toate punctele de vedere...asa cum te iubesc si eu...dar eu...ce pot spune..e greu sa ma intelegi...nu iti reprosez ca ai cedat... sunt greu de suportat si fac lucruri pe care mai apoi nu inteleg de ce le-am facut... dar stiu ca asa sunt si nu pot fi altfel... si imi place ca sunt asa... ca sunt diferita si ca oricat ai cauta nu mai poti gasi pe nimeni ca mine...poate ca am multe defecte... dar ele ma fac unica...si calitatile... sunt si ele pe acolo... si ele ma ajuta sa fiu altfel .
*Am scris deja cam mult oricum nu cred ca va avea cineva vreodata rabdarea sa citeasca tot...daca ati reusit(oricine ati fi pentru ca doar vre-o 5 persoane stiu de minunatul meu blog/jurnal) va multumesc ca ati avut rabdare...o sa pun si o melodie asortata cu nebunia mea pentru lume..si daca cumva jurnalul meu v-a mai ajunge vreodata eseu pentru un concurs atunci deja e prea mult...ma gandesc la melodie...pentru a nu fii prea fata si totusi nici prea rece (prima oara vroiam sa aleg pink-glitter in the air)...deci voila(3 melodii una de inceput si doua de sfarsit...ultima cam schimba tonalitatea dar asa sunt eu:P):



three days grace
Asculta mai multe audio Muzica »



juno:X:X
Asculta mai multe audio Muzica »

Un comentariu:

Lestie spunea...

Da,am citit tot.Da, am avut rabdare. Nu, nu inteleg de ce inca nu am iesit la o cafea sa dezbatem tot...I think we both need it.